Boekhoudkundige Medewerker

Zie jij jezelf als iemand die communicatief en administratief sterk in z’n schoenen staat, schrikken cijfertjes je niet af? Deins je er niet voor terug om klanten telefonisch te woord te staan en kan je goed omgaan met stress? Dan ben JIJ misschien de persoon die we zoeken!

Wij als Infano vzw bieden verschillende vormen van kinderopvang aan (binnen -en buitenschoolse opvang, kinderdagverblijven en onthaalouders). De dienst facturatie van onze binnenschoolse opvang is nu op zoek naar een enthousiast en gedreven collega!

De functie:

  • Verantwoordelijk voor het administratief en boekhoudkundig ondersteunen en assisteren van de financieel directeur (domiciliëring opzetten, attesten opmaken, facturen/creditnota’s opmaken…).
  • Verzamelen, coördineren en verifiëren van de boekhoudkundige gegevens.
  • Debiteurenbeheer: opbellen wanbetalers, dossieropvolging incassobureau, opvolging afbetalingsplannen…
  • Beantwoorden contactformulieren/mails omtrent facturatie.
  • Telefonisch beantwoorden van vragen omtrent facturatie (inclusief omgaan met eventuele klachten).
  • Voorbereiding opmaak fiscale attesten.

Je profiel:

  • Beschikken over een diploma Bachelor in boekhouding
  • Of minstens 2 jaar ervaring in een boekhoudkundige werkomgeving
  • Communicatief sterk
  • Flexibel
  • Kunnen samenwerken en netwerken binnen en buiten de organisatie
  • Sterk organisatie- en planningsvermogen
  • Creatief in het zoeken naar andere concepten
  • Zowel proces- als resultaatgericht werken
  • Beschikken over een uittreksel uit het strafregister (model 2)

Jobgerelateerde competenties:

  • Telefonische oproepen beantwoorden, klanten ontvangen en informeren of oriënteren.
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren en de boekingen registreren.
  • Nakijken aanmaningen leveranciers en indien nodig duplicaat factuur aanvragen.
  • Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst, Documentatie doorsturen of archiveren.
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen, doorsturen en klasseren.
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren.
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren en e-mails behandelen.

Persoonsgebonden competenties:

  • Kennis van software voor bedrijfsbeheer en standaardprogramma’s voor PC
  • Regels en afspraken nakomen
  • Klantgerichtheid
  • Zelfstandig werken
  • Omgaan met stress
  • Resultaatgerichtheid
  • Contactvaardig zijn
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Samenwerken als hecht team
  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
  • Creatief denken (Inventiviteit)
  • Leervermogen hebben
  • Plannen (= ordenen)

Ons aanbod

  • Je komt terecht in aan leuk en enthousiast team
  • Je krijgt een voltijds bediendecontract van onbepaalde duur (38u)
  • Verplaatsingsvergoeding
  • Maaltijdcheques en een hospitalisatieverzekering na 1 jaar dienst

Interesse?
Solliciteer via ons elektronisch sollicitatieformulier.