
Directiesecretaresse ter ondersteuning van de Financieel Directeur
Zie jij jezelf als een discreet en ondersteunend type met oog voor detail? Ben jij een geboren planner die energie haalt uit structuur aanbrengen, meedenken en ontzorgen? Dan ben jij misschien wel de veelzijdige kracht die onze Financieel Directeur zoekt.
Je functie:
Als Directiesecretaresse ben jij de rechterhand van onze Financieel Directeur. Je staat in voor administratieve, organisatorische en communicatieve ondersteuning en draagt bij aan een efficiënte werking van de financiële dienst.
Een greep uit jouw takenpakket:
- Agendabeheer en opvolging van afspraken, vergaderingen en deadlines
- Voorbereiden van vergaderingen (verslagen, presentaties, rapporten)
- Beheren van inkomende en uitgaande communicatie (e-mails, post, telefoons)
- Opstellen, structureren en archiveren van contracten, brieven en financiële documenten
- Opvolgen van dossiers, rapporten en subsidies en ondersteunen bij het opstellen van financiële rapporten, jaarverslagen, budgetplanning en subsidierapportering
- Contacten onderhouden met partners, subsidieverstrekkers, overheidsinstanties, gedelegeerd bestuurders (vastleggen van afspraken, ondertekening van diverse documenten), …
- Ad hoc ondersteuning van de Financieel Directeur bij diverse projecten of audits
- Beheren van de verzekeringen en schadedossiers, afhandeling en beheer van huur-en bankwaarborgen
- Opvolgen van betalingen en behandelen van eventuele betalingsproblemen
- Verzenden van aanmaningen bij openstaande facturen
- Fungeren als back-up van de administratief medewerker van de aankoopdienst
Je profiel:
- Je hebt minimaal een bachelor diploma in een administratieve richting of gelijkwaardig door ervaring
- Je hebt een uitstekende kennis van MS Office, vooral van Excel
- Ervaring als management assistent of directiesecretaresse is een troef
- Je hebt ervaring met facturatieprogramma’s en werkt vlot met cijfers
- Je bent discreet, betrouwbaar en punctueel
- Je bent sterk in plannen, organiseren en prioriteiten stellen
- Je werkt proactief, zelfstandig en oplossingsgericht
- Je combineert organisatorisch talent met een hands-on mentaliteit – van een planning opstellen tot spontaan de koffiekopjes naar de keuken brengen of de printer bijvullen
Ons aanbod:
- Een uitdagende functie
- Een voltijdse of 4/5de tewerkstelling
- Een dynamische en maatschappelijk relevante werkomgeving met ruimte voor initiatief
- Een organisatie die inzet op innovatie, samenwerking en groei – ook van haar medewerkers
- Marktconforme verloning aangevuld met extralegale voordelen:
- Maaltijdcheques
- Hospitalisatieverzekering na 1 jaar
- GSM-abonnement
- Een informele werksfeer waarin collegialiteit en samenwerking centraal staan
Interesse?
Stel je nu kandidaat via ons webformulier met toevoeging van volgende documenten:
- CV met foto
- Kopie diploma
- Uittreksel uit het strafregister, model 596.2 (begeleiding minderjarigen) – max. 1 maand oud
Wij kijken uit naar jouw kandidatuur!