
HR-medewerker verzekeringen en payroll
Ben jij een administratieve duizendpoot die nauwkeurigheid en discretie hoog in het vaandel draagt? Dan ben jij misschien wel de veelzijdige kracht die we zoeken.
Je functie:
Verzekeringsbeheer
- Registreren en opvolgen van verzekeringen (hospitalisatie, groepsverzekering, arbeidsongevallenverzekering, brandverzekering, vrijwilligersverzekering, …)
- Verwerken van wijzigingen zoals in- en uitdiensttreding of contractaanpassingen
- Onderhouden van contact met verzekeraars
- Beheren van verzekeringen in het kader van schadedossiers en verzamelen van bewijsstukken
- Controleren en voorbereiden van facturen en premies
- Bijhouden van polisdocumenten en interne richtlijnen
Ondersteuning bij loonverwerking
- Verzamelen en controleren van urenregistraties, overuren, verlof, …
- Invoeren en actualiseren van personeelsgegevens in HR- of payrollsystemen
- Beheren van de prestaties en administratie van flexi-jobbers en vrijwilligers
- Opvolgen van contractwijzigingen (indiensttreding, verlenging, uitdiensttreding)
- Voorbereiden van documenten en formulieren voor nieuwe medewerkers
- Controleren van inputgegevens voor de maandelijkse loonverwerking
- Assisteren bij het verwerken van wijzigingen in persoonlijke gegevens (adres, bankrekening, burgerlijke staat, …)
- Ondersteuning bieden bij de verwerking van de onkostennota’s in het kader van het woon-werkverkeer
Algemene administratie
- Bijhouden en archiveren van personeelsdossiers
- Contact onderhouden met externe partijen (sociaal secretariaat, verzekeraars, …)
- Uitvoeren van algemene administratieve taken (post, correspondentie, agendabeheer, …)
- Beheren van het sleutelplan
- Opstellen van eenvoudige rapporten en overzichten (afwezigheden, verlofsaldi, contracten)
- Bijdragen aan het up-to-date houden van interne handleidingen en HR-procedures
- Beantwoorden van eerstelijnsvragen van medewerkers over verzekeringen, verlof, …
Je profiel:
- Je hebt minimaal een bachelor diploma in een administratieve richting of gelijkwaardig door ervaring
- Je hebt een uitstekende kennis van MS Office, vooral van Excel
- Je kan vertrouwelijk omgaan met gevoelige informatie
- Je kan nauwkeurig en gestructureerd werken
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden
- Je bent discreet, betrouwbaar en punctueel en hebt een hand-on mentaliteit
- Je werkt proactief, zelfstandig en oplossingsgericht
- Affiniteit met personeelsadministratie en verzekeringen is een plus maar geen must
Ons aanbod:
- Een uitdagende functie
- Een voltijdse of 4/5de tewerkstelling
- Een dynamische en maatschappelijk relevante werkomgeving met ruimte voor initiatief.
- Een organisatie die inzet op innovatie, samenwerking en groei – ook van haar medewerkers.
- Marktconforme verloning aangevuld met extralegale voordelen:
- Maaltijdcheques
- Hospitalisatieverzekering
- GSM-abonnement
- Bedrijfswagen + tankkaart
- Een informele werksfeer waarin collegialiteit en samenwerking centraal staan
Interesse?
Stel je nu kandidaat via ons webformulier met toevoeging van volgende documenten:
- CV met foto
- Kopie diploma
- Uittreksel uit het strafregister, model 596.2 (begeleiding minderjarigen) – max. 1 maand oud
Wij kijken uit naar jouw kandidatuur!
Solliciteer via ons elektronisch sollicitatieformulier.